ანუ თანამშრომლობითი სწავლების ფორმა;
რატომ ავირჩიე ამ გაკვეთილპროექტის ერთ-ერთ აქტივობად?!ჯგუფური მუშაობისას, მოსწავლეებს აქვთ შესაძლებლობა ერთობლივად გადაწყვიტონ დასახული ამოცანები, მოირგონ განსხვავებული როლები: ნებისმიერ მოსწავლეს ეძლევა საშუალება საშუალება სხვადასხვა დროს იყოს წარმდგენი ან ლიდერი. თუკი მოსწავლე არის კარგი პრეზენტატორი, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მას ყოველთვის უნდა ევალებოდეს ჯგუფში ჩატარებული სამუშაოს წარდგენა,ამიტომ ჩვენი მუშაობის პერიოდში ხშირად იცვლებიან როგორც ლიდერები, ასევე პრეზენტატორები, ყველას აქვს საშუალება წარმოადგინოს საკუთარი შესაძლებლობები;
მასობრივი რეპრესიების თემა საკმაოდ რთულია, უფრო ძნელად გასაგები ამ თაობისთვის, რადგან მათ არ გამოუცდიათ რა არის რეპრესია (საბედნიეროდ). წინასწარ ჩატარებული კვლევის შედეგად დავადგინე , რომ სულ ორი მოსწავლე იყო კლასში , ვის წინაპარასაც შეეხო წარსულში რეპრესია , ასეთ შემთხვევაში საჭირო იყო ისეთი მასალების შერჩევა, რომლისთვისაც აუცილებელი იქნებოდა თანამშრომლობა და ერთობლივი ფიქრი პრობლემის გადასაჭრელად, რადგან იგი მიმართულია პარტნიორული და ჯგუფური მუშაობისაკენ, რომელიც მოითხოვს მოსწავლის სინქრონულ და ანსინქრონულ, კოორდინირებულ და კონსტრუქციულ აქტივობას პრობლემის ერთობლივად გადაწყვეტისა და საერთო მიზნის მისაღწევად; ზოგადად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ თანამშრომლობითი სწავლება უზრუნველყოფს:
რატომ ავირჩიე ამ გაკვეთილპროექტის ერთ-ერთ აქტივობად?!ჯგუფური მუშაობისას, მოსწავლეებს აქვთ შესაძლებლობა ერთობლივად გადაწყვიტონ დასახული ამოცანები, მოირგონ განსხვავებული როლები: ნებისმიერ მოსწავლეს ეძლევა საშუალება საშუალება სხვადასხვა დროს იყოს წარმდგენი ან ლიდერი. თუკი მოსწავლე არის კარგი პრეზენტატორი, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მას ყოველთვის უნდა ევალებოდეს ჯგუფში ჩატარებული სამუშაოს წარდგენა,ამიტომ ჩვენი მუშაობის პერიოდში ხშირად იცვლებიან როგორც ლიდერები, ასევე პრეზენტატორები, ყველას აქვს საშუალება წარმოადგინოს საკუთარი შესაძლებლობები;
მასობრივი რეპრესიების თემა საკმაოდ რთულია, უფრო ძნელად გასაგები ამ თაობისთვის, რადგან მათ არ გამოუცდიათ რა არის რეპრესია (საბედნიეროდ). წინასწარ ჩატარებული კვლევის შედეგად დავადგინე , რომ სულ ორი მოსწავლე იყო კლასში , ვის წინაპარასაც შეეხო წარსულში რეპრესია , ასეთ შემთხვევაში საჭირო იყო ისეთი მასალების შერჩევა, რომლისთვისაც აუცილებელი იქნებოდა თანამშრომლობა და ერთობლივი ფიქრი პრობლემის გადასაჭრელად, რადგან იგი მიმართულია პარტნიორული და ჯგუფური მუშაობისაკენ, რომელიც მოითხოვს მოსწავლის სინქრონულ და ანსინქრონულ, კოორდინირებულ და კონსტრუქციულ აქტივობას პრობლემის ერთობლივად გადაწყვეტისა და საერთო მიზნის მისაღწევად; ზოგადად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ თანამშრომლობითი სწავლება უზრუნველყოფს:
No comments:
Post a Comment