შეფასება

შეფასების საშუალებით განისაზღვრება იმ სასწავლო შედეგების მიღწევის ხარისხი, რომელიც საგნობრივი პროგრამის სტანდარტით არის გათვალისწინებული. სეფასების მიზანია იმის გარკვევა, თუ რამდენად კარგად ასწავლის მასწავლებელი და რამდენად კარგად სწავლობენ მოსწავლეები. გაკვეთილის დასრულების შემდეგ ძალიან საინტერსოა მოვისმონოთ როგორ აფასებენ მოსწავლეები ჩვენ მიერ ჩატარებულ გაკვეთილებს, ასევე არანაკლებ საინტერესოა უცხო თვალით დანახული სასწავლო პროცესი, ეს მე ხელს მიწყობს დავინახო ის ხარვეზები, რაც ჩნდება გაკვეთილის ჩატარების პროცესში , ასევე ხელს მიწყობს უკეთ გავაკეთო ჩემი მუშაობის თვითშეფასება; პროექტგაკვეთილის მსვლელობის პერიოდში მე შევეცადე ჩემი შეფასება ყოფილიყო მრავალფეროვანი, ამიტომ წარმოგიდგენთ იმ კატეგორიებს ვინც აკვირდებოდა და ისე აფასებდა სასწავლო პროცესს, ვინც თავად იყო ჩართული სწავლებაში და ვინც დაგეგმა გაკვეთილები (ანუ მე)- სწორედ ამ ოთხი ”თვალით” დანახულ შეფასებას; 
  • დამკვირვებლების მიერ (მოსწავლეთა თითმართველობის წარმომადგენლობა)
  • მოსწავლეების მიერ (კითხვარში ერთ-ერთი შეკითხვა სწორედ გაკვეთილის და მასწავლებლის  შეფასებას ითვალისწინებდა) 
  • საბჭოთა წარსულის კვლევის ლაბორატორიის მიერ (ირაკლი ხვადაგიანი)
  • თვითშეფასება;
     

                               







                                        დამკვირვებლების შეფასება 









No comments:

Post a Comment