სწორად დაგეგმილი სასწავლო პროცესი მოქნილობის საშუალებას მაძლევს, ჩვენი
სასწავლო პროცესიც უფრო ეფექტურია და ასევე , უწყობს ჩემ პროფესიულ ზრდას ხელს. ვერ ვიტყვი , რომ დაგეგმა ზღუდავს ჩემ შემოქმედებითობას, რა თქმა უნდა კლასი ცოცხალი ორგანიზმია და შესაძლებელია ზუსტად ვერ მივყვეთ იმ გეგმას, რომელიც შევიმუშავეთ, მაგრამ აუცილებელია ვიცოდეტ, რომ გაკვეტილის დაგეგმვა ემსახურება სასწავლო პროცესის ორგანიზებას, მის გამრავალფეროვნებას, განახლებას და დახვეწას. მასობრივი რეპრესიები ცალკე გაკვეთილად არ ისწავლება მე-12 კლასში , მიზანიც სწორედ ეს იყო, რომ უკეთ გამეგო-რამდენად იციან ჩემმა მოსწავლეებმა რა არის რეპრესია და რამდენად ისწავლება კომპლექსურად ეს თემა, მარტო ისტორია არ უნდა ეხებოდეს ამ თემას, გარკვეულწილად ამ თემას ეხება ქართული ენა და ლიტერატურა და სამოქალაქო განათლება, ამიტომ ამ საკითხის შესწავლა კომპლექსურად უნდა ხდებოდეს. როდესაც გადავწყვიტე ამ პროექტგაკვეთილის ჩატარება , სხვა საგნებთან ინტეგრირება არ დამიგეგმავს, მხოლო ისტ-ის დახმარება გადავწყვიტე, გამჭოლი კომპეტენციების დახმარებით ჩვენ ჩავატარეთ საინტერესო გაკვეთილი , რომელმაც კიდევ ერთხელ ჩაგვაფიქრა და პრობლემებიც დაგვანახა .
გაკვეთილის გეგმა და მსვლელობა
სასწავლო პროცესიც უფრო ეფექტურია და ასევე , უწყობს ჩემ პროფესიულ ზრდას ხელს. ვერ ვიტყვი , რომ დაგეგმა ზღუდავს ჩემ შემოქმედებითობას, რა თქმა უნდა კლასი ცოცხალი ორგანიზმია და შესაძლებელია ზუსტად ვერ მივყვეთ იმ გეგმას, რომელიც შევიმუშავეთ, მაგრამ აუცილებელია ვიცოდეტ, რომ გაკვეტილის დაგეგმვა ემსახურება სასწავლო პროცესის ორგანიზებას, მის გამრავალფეროვნებას, განახლებას და დახვეწას. მასობრივი რეპრესიები ცალკე გაკვეთილად არ ისწავლება მე-12 კლასში , მიზანიც სწორედ ეს იყო, რომ უკეთ გამეგო-რამდენად იციან ჩემმა მოსწავლეებმა რა არის რეპრესია და რამდენად ისწავლება კომპლექსურად ეს თემა, მარტო ისტორია არ უნდა ეხებოდეს ამ თემას, გარკვეულწილად ამ თემას ეხება ქართული ენა და ლიტერატურა და სამოქალაქო განათლება, ამიტომ ამ საკითხის შესწავლა კომპლექსურად უნდა ხდებოდეს. როდესაც გადავწყვიტე ამ პროექტგაკვეთილის ჩატარება , სხვა საგნებთან ინტეგრირება არ დამიგეგმავს, მხოლო ისტ-ის დახმარება გადავწყვიტე, გამჭოლი კომპეტენციების დახმარებით ჩვენ ჩავატარეთ საინტერესო გაკვეთილი , რომელმაც კიდევ ერთხელ ჩაგვაფიქრა და პრობლემებიც დაგვანახა .
გაკვეთილის გეგმა და მსვლელობა
მართლაც სრულყოფილი პროექტი და უმნიშვნელოვანესი პრობლემა ... ენით აუწერელი შრომა და ენერგია, ემოცია და პასუხისმგებლობა... ეს უნდა შეფასდეს და დაფასდეს... აუცილებლად, ისევ მოსწავლისა და საგანმანათლებლი სისტემის გადასარჩენად ...
ReplyDeleteძალიან დიდი მადლობა ნინო, შენი შეფასება ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია
ReplyDelete